PIGS ^@^
Uczciwość i sprawiedliwość ponad wszystko !
FAQ
Szukaj
Użytkownicy
Grupy
Galerie
Rejestracja
Profil
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
Zaloguj
Forum PIGS ^@^ Strona Główna
->
Pomoc oraz FAQ
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
NIE
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Co się dzieje w gildii?
----------------
Alternatywy X
For English Language
----------------
Welcome
Pigi, nasza Pigi
----------------
Pomoc oraz FAQ
PIGS
----------------
Opis gildii
Regulamin
Obowiązki
Rangi w gildii
Członkowie Pigs
Rekrutacja oraz stosunki międzynarodowe
----------------
Warunki rekrutacji
Podania o przyjęcie
Sojusze, pakty, wojny i lista PK
Opinie na nasz temat
Ogólnie o wszystkim
----------------
Świńska Szkółka
Foty
Coś tam, coś tam
Problemy z EL
ARCHIWUM
----------------
Śmietnik
Zachowane dla potomności
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gregoreth
Wysłany: Śro 15:52, 20 Cze 2007
Temat postu:
Ja jestem jak najbardziej za sprawdzaniem load PIGI za każdym razem kiedy chcemy coś kupić lub sprzedać. Może rozwiązaniem które nie zniechęcałoby innych graczy do handlowania z PIGI byłby podział load na pół. 5000 EMU na Sprzedaż oraz 5000 EMU na kupno. Każdy z nas miałby to na uwadze wstawiając lub zamawiając coś u PIGI.
El Ninho
Wysłany: Śro 11:29, 20 Cze 2007
Temat postu:
SulMatuul napisał:
...Musimy też zdawać sobie sprawę, że złożenie zamówienia przekraczającego nasza ładowność może nam uniemożliwić jego finalizację. Bo co zrobimy jak np. Pigi zaserwuje nam 1000 muchomorków (2 emu sztuka) przy naszym udźwigu rzędu 600 emu. Nie wiem czy bot zakłada odbieranie towaru "na raty". Nie znam szczegółów kodu więc mogę się mylić....
Sul sprawa jest rozwiązana przez składanie zamówień wielokrotnych czyli kilka zamówień na ilość nie przekraczającą loadu zamawiającego. Finalizujesz wtedy kolejne zlecenia według ich numerów.
SulMatuul
Wysłany: Śro 9:17, 20 Cze 2007
Temat postu:
W pierwszym okresie kiedy powstała Pigi była niesamowicie oblega i w tedy miałem wątpliwości co do "równych szans" dostępu do nie. Myślałem już w tedy właśnie nad, powiedzmy, przydzieleniem każdemu jego działki. I tak jak ty uznałem, że żadne sztywne ramy tu niczego nie załatwią bo nie wszyscy handlują w jednym czasie.
Co do problemu przeładowania może rozwiązaniem byłby "dobrowolny" limit wagi i slotów. To znaczy ustalilibyśmy, że jedna Świnia nie może złożyć jednorazowego zlecenia kupna/sprzedaży rzeczy o łącznej wadze XXX. Wiem, że to nie rozwiązuje problemu a do tego opiera się na dobrej woli Świnek, ale wprowadziłoby jakąś kontrolę.
Musimy też zdawać sobie sprawę, że złożenie zamówienia przekraczającego nasza ładowność może nam uniemożliwić jego finalizację. Bo co zrobimy jak np. Pigi zaserwuje nam 1000 muchomorków (2 emu sztuka) przy naszym udźwigu rzędu 600 emu. Nie wiem czy bot zakłada odbieranie towaru "na raty". Nie znam szczegółów kodu więc mogę się mylić.
Na początek więc proponuję rozsądek i umiar.
EDIT:
Znowu między napisaniem a opublikowaniem ktoś mnie wyprzedził
Ale to tylko pokazuje, że mamy bardzo zbliżone (by nie rzec takie samo) podejście do sprawy.
El Ninho
Wysłany: Śro 9:14, 20 Cze 2007
Temat postu:
No to może salomonowa propozycja. Zabrońmy wstawiać zamówienia rzeczy nonstackable. To załatwi sprawę wolnych slotów. Co do loadu to propozycja, aby przed złożeniem zlecenia użyć szarych komórek i/lub kalkulatora wydaje się sensowna...
Calham
Wysłany: Śro 8:57, 20 Cze 2007
Temat postu:
Myślę, że na razie wystarczy jak każdy z nas będzie uważał przy składaniu zamówień i wystawianiu towaru na sprzedaż. Zanim się coś zamówi czy wystawi trzeba sprawdzić /Pigi inv i /Pigi wanted i najlepiej jeszcze /Pigi ainv load. Każdy z nas wie mniej wiecej co ile ma EMU no i widzi po ile czego jest zamówione. Druga kwestia jest taka, żeby rzeczy które są nonstackable kupować prosto od graczy np. oglaszając się na markecie (tak samo ze sprzedażą) ewentualnie wystawiać oferty/zamówienia tych rzeczy pojedynczo. Oczywiście zadzaiała tu metoda "kto pierwszy ten lepszy" w sensie, kto pierwszy zobaczy, że Pigi ma dużo miejsca, złoży zamówienie a inni bedą musieli poczekać na swoją kolej. Myślę, że będziemy potrafili się dogadać i nie będzie "wojen" między nami o to kto akurat ma złożyc zamówienie
A takie sprawdzanie ile Pigi ma miejsca i co w tej chwili oferuje na prawdę nie wymaga dużo wysiłku (wiem, bo cały czas sama tak robię).
Warlove_Bagpipe
Wysłany: Śro 0:36, 20 Cze 2007
Temat postu: Przeciążanie Pigi
Nie byłem pewien gdzie napisać więc stworzyłem nowy temat tutaj. Okazuje się że pigi jest już przciążona po raz trzeci chyba i nie jest w stanie nic skupić. Zwracam na to uwagę gdyż z pewnością fakt ten zniechęca klientów pigi do handlowania z tym botem. Nie jestem w stanie napisać kodu, który by automatycznie sprawdzał czy czyjeś nowe zmówienie nie przeciąży pigi bez listy wszystkich przedmiotów wraz z ich emu i stockable/non stockable. Dlatego też musimy jakoś rozdysponowywać miejsce w pigi między sobą. Istnieje komenda "ainv", którą można sprawdzić load w pigi oraz jej ilość wolnych slotów. Powinniśmy także pamiętać że pigi powinna mieć teoretycznie miejsce na skupienie tego wszystkiego co ma w "wanted". Nie wydaje mi się dobrym rozwiązaniem jakieś sztywne rozdzielenie miejsca w pigi pomiędzy człoków gildi bo w praktyce każdy dostałby za mało a nie wszycy na raz korzystają. Zapraszam więc do dyskusji i jakiś konstruktywnych działań w tym temacie.
PS
Może spróbuję kiedyś zrobić ograniczenie programowe w taki sposób że wymuszę podawanie EMU i stockable/non stockable w cenniku, jednak będzie to w daaalekiej przyszłości i nie na 100%.
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001 phpBB Group
Chronicles phpBB2 theme by
Jakob Persson
(
http://www.eddingschronicles.com
). Stone textures by
Patty Herford
.
Regulamin